чтобы поместить сообщение или комментарий вам нужно войти под своим логином

логин

пароль

регистрация
забыл пароль



чтиво / репортаж

Оркестр Че подарували Києву позитивний імпульс

07.11.11 | Олексій Педосенко | afisha.tochka.net
Група Оркестр Че з Харкова підтвердила в Києві свій імідж майстрів "світлої депресії".

Оркестр Че починали грати разом приблизно в той же час і в тому ж місці, коли і інші відомі гурти з Харкова - на початку 2000-х, в гуртожитку Харківського держуніверситету мистецтв.

Але 5’nizza і Lюk, на біду численних фанатів, розпалися, а Оркестр Че продовжує виступати в майже незмінному складі.

Група Олега Каданова (гітара, вокал), Сергія Савенка (кларнет) і Міші Кабанова (перформанс) часто буває в Києві. У фестиваль-ресторації "Диван" в суботу, 5 листопада, вони грали вже третій свій концерт за останній рік.

Виступали музиканти на наступного дня після концерту на великому фестивалі "Імпульс" - важливому для Харкова заході, який щороку збирає всю кращу сучасну музику міста.

Оркестр Че грав пісні з усіх випущених до цього моменту альбомів: гучного дебютного "Золотого міленіуму", який зробив музикантам імідж антиглобалістів номер один в Україні, а також з альбомів "Ейфорія закінчилася. Happy end" і "Передчуття нульового року", які закріпили за групою статус королів " світлої депресії ".

Група Олега Каданова починала як цілком акустична, проте кілька років тому все ж стала повноцінною "електронної" групою, іноді продовжуючи виступати без електрогітар і барабанів. У суботу на сцені "Дивану" музиканти виступали саме в "електронному" складі. Плюс - завжди впізнаваний перформансист Міша Кабанов, який створює унікальне настрій для кожної композиції своїми пантомімами.

Поет з Харкова Сергій Жадан якось написав, що музика Оркестра Че - це "нормальна депресія нормальних чуваків". І кілька років тому, коли Жадан писав про групу, і сьогодні, настрій їх звучання залишився незмінним.

Та й загалом, Оркестр Че - це група для тих слухачів, які прагнуть аби їх улюблена музика з роками не змінювалася. Вона може обростати тільки новими і новими композиціями, що лягають в загальну стилістику.

Цей стиль законсервував все те, до чого ми звикли, слухаючи музику, зроблену в Харкові: живий і часто акустичний звук і сильні тексти - часто від феноменального, вже згаданого Сергія Жадана. Це все те, завдяки чому музиканти з Харкова багато років зберігають свій унікальний звук.

Можна критикувати Оркестр Че за дивні аранжування, відсутність творчого прогресу. Але навіщо? Нехай вони краще залишаються таким же самобутнім, некомерційним і незалежним проектом. Аби самих музикантів влаштовувало те, що вони роблять.

комментарии


чтобы поместить сообщение или комментарий вам нужно войти под своим логином